Monday 19 November 2012

Be Careful ye Wahai Hati

ASSALAMUALAIKUM ...


you know ?? this question is almost pupular la kan di kalangan korang yang putus cinta or when your heart is hurt by someone . you will down and down and down and teruskan lah dengan kejatuhan korang tu . korang ingat semua orang nak kisah pasal korang kena dump tu . 
*ok . gaya cakap macam tak penah kena dump . haha
tapi korang sedar tak yang korang ada ALLAH . Dia sentiasa ada dengan korang bila korang jatuh walaupun takde satu umat kat dunia nie ambil tahu pasal hal korang . chill la . aku pun penah kena kott . tengah nak final pulak tu . memang aku rasa macam nak bunuh je mamat tu . tapi kalau aku bunuh , bukan aku dapat apa . dosa lagi ade . dah la masa bercintun cintun dah berdosa . tambah lagi dosa . taubat taubat . 





and korang mungkin akan diuji lagi dan terus diuji dan terus terus diuji untuk kena dump . so , remember . its only ujian yang ALLAH bagi kat korang . ALLAH nak uji sama ada korang ingat Dia ke tak bila datang seorang insan yang bernama KEKASIH untuk kali ke dua dan seterusnya . so , jaga lah hati korang . jangan mudah sangat cair dengan janji janji manis yang kononye boleh sampai kencing manis . itu semua nya penyakit . 


get it ?? well . kepada boys yang kat luar tu . sudah sudah lah men 'dump' anak dara orang . tak baik untuk kesihatan hati dan rohani korang . korang jangan bengang pulak kat aku . sebab aku perempuan la aku back up kaum aku . bukan aku nak cakap lelaki je . yang perempuan nie pun sama . masing masing boleh fikir mana baik mana buruk . so , think it . you will get the only one for you :)



# entry nie aku ingatkan diri aku juga . aku pun pernah buat silap . so, please forgive me for all my mistakes . keep smile on me ya :)



No comments:

Post a Comment