Sunday 16 September 2012

jodoh itu rahsia ALLAH

ASSALAMUALAIKUM

hmmm. nak cakap cane eqk
kang korang cakap aku asyik cite pasal cinta
tapi aku tak tahu kenapa aku nak tulis jugak 
sebab aku dah tersalah cakap kat kawan aku nie
aku cakap macam nie

jodoh aku 100% aku serahkan kepada encik kamaruzzaman (my dad)

but yang aku nak sampaikan sebenarnye kat dia 
aku malas nak cari. so, aku suruh ayah aku cari 100%
tapi jodoh tu 100% la aku serah kat ALLAH S.W.T
Dia MAHA MENGETAHUI kan
siapa jodoh aku
aku tak cari yang rupawan
jutawan karyawan perawan
but aku mencari seseorang yang mampu......

-menjadi imam kepada keluarganya
-yang boleh menjadi guru kepada isteri dan anak-anaknya
-yang boleh memimpin keluarganya
kalau boleh buat semua di atas, mestilah dia seorang yang beriman
-dan yang paling penting tak MEROKOKKKKKKKKK !!!!!!
opssssssssssss....
hehe..

kepada kawan aku tu 
kalau terbaca entry nie
harap kau tak salah tafsir apa yang saya cakap
100% yang saya maksudkan adalah mencarikan jodoh untuk saya
that's all


k.bai. ASSALAMUALAIKUM


4 comments:

  1. aku paham ape yg ko nk sampaikan cik miza..hahaha XD

    ReplyDelete
  2. haha . bagus2 kalau paham . aku takut kau tak paham je. penat nanti aku nak explain :)

    ReplyDelete
  3. serah kt mak ayah tolong cari....serah doa dan harapan kt Allah... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup . malas nak pikir sendiri .
      belum tentu cinta bfore nikah dia jodoh kita :)
      buang nase, duit.
      serah pada yang MAHA MENGETAHUI

      Delete