Friday 19 October 2012

Pertemuan Dan Perpisahan (1)

setiap pertemuan pasti ada perpisahan
dan setiap perpisahan pasti ada kesedihan
itulah putaran hidup kita

seperti kita (budak U or baru nak msok U) 
mesti korang dah lalui sedih pedih dan sakitnya perpisahan tu

dulu mase tadika aku tak kenal pun apa itu perpisahan
naik sekolah rendah 
6 tahun menjalani kehidupan sebagai pelajar sekolah rendah
lepas UPSR berpisah lagi dengan member member sekolah
time tu aku rase sedih sikit je
alaaaa . time tu kan budak budak lagi
so aku pun tak bape reti nak sedih sedih nie

naik sekolah menengah aku duduk hostel
masa tu aku memang zero
tak ley nak bayangkan pun macam mana hidup kat hostel
rupa-rupanya.......
hostel banyak mengajar aku erti kehidupan
hostel mengajar aku erti tanggungjawab
hostel mengajar aku erti berdikari
hostel juga banyak mengajar aku apa itu erti sebuah persahabatan

and last hostel juga mengajar aku peritnya perpisahan
sedih yang memang aku tak tahu nak cakap macam mane

aku berharap tiada lagi perpisahan dalam hidup aku
tapi tak sangka semester nie aku terpaksa berpisah dengan senior2 ku 
yang baik lagi cantik lagi comel
dan lepas nie aku dah takde senior  

aku cuma nak cakap aku rinduuu !!!!!!!!!!!!
kat kakak-kakak aku nie

kak wani yang comel
sori . orang amek pic dari FB . hehehe :)

kak tiqa and kak jia
 kak wani, kak tiqa and kak jia .. orang rindu kat semuaaa !!!!!! kak tiqa baru balik umah , orang dah rindu sangat sangat sangat . lepas nie takde sape dah nak masak tok kitorang malam malam bila kitorang lapar. lepas nie dah takde sape yang text orang ajak jogging petang petang  :'(

kak adda and kak nabila

kak addaaaa !!!!!!!!! kak nabila !!!!!!!!!!!!!
orang nak nanges sekarang boleh tak . even baru satu sem orang kenal ngan korang, tapi orang dah rase kita dah kenal lame dah . sumpah orang rindu gilerrr .

oke. dah tak larat nak tulis panjang panjang lagi . nanti meleleh sorang sorang kat rumah pulak. sambung next entry sebab banyak lagi  nak luahkan  :)









1 comment: